Dugnaden høsten 2018

Da er vi klare for en ny runde med salg av papir, renholdsprodukter samt 3 nye: Kaffe, te og bakemix.

Da er vi klare for en ny runde med salg av papir, renholdsprodukter samt Kaffe, te og bakemix.

 

Mail om dette er sendt til alle spillere og leder i bandyavdelingen, men det er viktig at alle lagledere i tillegg inspirerer sine spillere til å bidra med salg, 

Gjennomføringen er som sist gang:

1.   Spillerne bruker utdelt salgsark og kundeliste og selger så mye de klarer til familie og venner. Og kan selvsagt kjøpe til eget bruk. Innkjøp av drakter er viktig slik at vi dermed forventer at alle spillere selger min. 4 enheter hver. Fint om dere kan inspirere alle til å gjøre en innsats.

       Tips: Spillerne kan annonsere salget på egen facebook side. Har gitt bra respons i andre klubber.

 

2.   Når spillerne er ferdig med salget går de inn på www.klubbdugnaden.no/s/ullevaalbandy og kjøper de produktene de har forhåndsolgt.

 

3.   Spillerne henter varene på avtalt utleveringsdato og leverer til de som har kjøpt

 

Salgsperiode: 1.november -11.november (Nettbutikken stenger 11. november kl. 24.00)

Utleveringstidspunkt: Torsdag 15.november kl. 17-19

Utleveringssted: Parkeringsplassen ved klubblokalene

 

Informasjonsarket finner dere ferdig trykket på klubbhuset

 

Eventuelle spørsmål kan rettes til:

Johnny Gadderud:          johnny.gadderud@vikenfiber.no

Sigurd Klippenberg:       sigurd.klippenberg@gmail.com

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift