Bestilling av utstyr FGI Håndball!
For bestilling av varer skal vedlagt skjema i linken under benyttes!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScOvi8ynHbT5hWtLvOxdtoEQXiGbOluhjhsXyWw5h00z4NaEw/viewform
FGI Håndball ønsker at alle lag skal ha nødvendig utstyr for å kunne få kvalitet i treninger og kamp.
FGI Håndball ønsker at alle lag skal ha bekledning/drakter som gjør at alle lag kan representere FGI Fotball på en god måte.
FGI Håndball ønsker at alle lag skal har like drakter/bekledning med sponsorer definert av FGI ved sponsorutvalget, for i større grad å rendyrke ønsket FGI-profil.
Det er betydelige kostnader relatert til innkjøp av nytt utstyr og FGI Håndball ønsker at hvert lag etablerer god holdninger m.h.t å ta vare på utstyr.
Følgende retningslinjer gjelder ved bestilling av utstyr i FGI Fotball:
- Alt utstyr skal bestilles gjennom vedlagt link og skjema (se øverst i mailen) .
- Evt. gammelt utstyr skal rengjøres og leveres til materialforvalter i FGI Håndball for mulig gjenbruk.
- Administrasjonen i FGI skal vurdere behov for nytt utstyr og anbefale type og kvalitet på nytt utstyr.
- Alle kommunikasjon mellom FGI Håndball og utstyrsleverandører skal gå gjennom materialforvalter i FGI Håndball og Administrasjon.
- Håndball styret og Administrasjon i FGI skal gi aktuelt lag estimert leveringstidspunkt og følge opp at utstyr blir levert i henhold til avtalt tid. Utsettelser skal videreformidles til aktuelt lag.
- Utstyr som ikke bestilles gjennom Håndball styret og Administrasjon vil ikke bli dekket av FGI Håndball.
- Utstyr som skal dekkes av lagpenger skal også bestilles gjennom Håndball styret og Administrasjoni FGI Håndball. Finansieringsplan skal vises før bestillingen blir utført.
- Plassering av sponsorlogoer på alt FGI Fotball-utstyr skal bestemmes av markedsansvarlig Jarle Bilsback ( marked@fgi.no) i FGI. Dere finner også info om dette på vår nettside www.fgi.no / om fgi / klubbkolleksjon.
- For bestilling av utstyr i FGI Håndballl bruk denne linken: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScOvi8ynHbT5hWtLvOxdtoEQXiGbOluhjhsXyWw5h00z4NaEw/viewform
Oppbevaring av utstyr i FGI Håndball
- Alle lag er ansvarlig for at tildelt lagsutstyr blir behandlet, rengjort og oppbevart på en best mulig måte.
- Alt FGI Håndball- lagsutstyr – må merkes godt
- Fellesutstyr skal rengjøres og ryddes på plass etter bruk. Ødelagt utstyr skal rapporteres Håndballsttyret og Administrasjon
- Alle lag har ansvar for at det er ryddig i hallen er endt bruk
Ta kontakt med daglig leder på daglig.leder@fgi.no om noe skulle være uklart.