Langhus IL Håndball

Loppetass

Loppetass

Kjære foreldre til Håndbalskole barn

Vi har av Norges Håndballforbund fått æren av å arrangere Loppetassen Runde lørdag 16. mars 2019. Et stort arrangement hvor vi trenger all den hjelp av foreldregruppen vi kan få.
Det er to personer fra arrangementsgr. som vil hjelpe dere gjennom arrangementet – så det er alltid noen å spørre hvis det er noe dere lurer på.
Vaktliste finner dere i vedlegg til høyre, hvor oppgavene er fordelt på lagene og til den enkelte foreldre. Oppmøte tidspunkt er oppgitt i vaktplanen

Dere finner arb. instrukser i vedleggene til høyre, må leses før man kommer på vakt.

Meningen er at vi sammen skal lage en minnerik dag for våre barn, publikum og oss selv.Dette innebærer at hver enkelt ansvarliggjøres i forhold til den oppgaven de er satt til å utføre. Man er ansvarlig for å bytt internt om det er vakt som ikke passer.

Info. om Loppetassen runde i Stil Arena og Langhushallen, våre gutte og jente lag deltar tilsammen med 6 lag.
Arrangementsgruppa (damelaget) Marianne Myrbråten hjelper HSK med forberedelser/gjennomføringen av arrangementet.

Stil Arena 2 kan ikke benyttes som spilleflate da det ikke er publikumplasser, den blir en lekearena (Buldreplass)

Innmarsj og premieutdeling må foregå i Stil Arena, dagen er delt i to. Lagene stiller opp etter klubb og lag i Stil Arena 2 og masjerer inn for presentasjon til Stil Arena 1. Oppstillingsplass og løype for innmarsj skal være merket på skilleveggveggen og andre info. punkter.

Del en starter med oppstilling til innmarsj kl. 9.40 og kamper fra 10.10-13.15  hvor det avsluttes med premieutdeling umidelbart etter siste kamp (oppstilling som tidligere). Ny oppstilling til innmarsj kl. 14.10 og kamper 14.30-17.45, avslutt med premieutdeling (oppstilling som tidligere).

Lagsmiljøene HSK jenter og gutter må sjekke ut om det har personer i lagene med litt førstehjelp bakgrunn, trenger en person per vaktrunde som kan være på lekeområdet og bistå ved eventuelle skader/uhell som kan oppstå når det er mange barn som hopper og spretter.

Som speaker er det viktig at vedkommende tør å snakke i mikrofon. Er dere kjent med noen som passer til oppgaven er det fint om vedkommende blir spurt direkte om dette.
Det er ønskelig at speaker/tidtakker laster ned "egnet musikk for aldersgruppen" på sin mobil, som kan benyttes under arrangementet.

  • Alle vakter må benytte gule vester, 
  • To vaktøkter, formiddag og ettermiddag, overlapp/overføring av oppgave. Felles info. kl. 8.45  ved kiosken og kl. 14.35 på Stil Arena 2.
  • Musikk til innmarsj og premieutdeling i Stil Arena er klar (En marsj + nasjonalsang + ”We are the champions !)

Oppgaver:

  • Lagsmottak/laglister i Foajeen Stil Arena, to personer per vakt, ca 1 time X 2 økter i lagsmottak, ellers er rydde vakt. 9-14 (Alle laglistene skal være klare før innmarsj kl. 9.40 og 14.10 i banesekretariatet i Stil Arena (brukes til presentasjon av spillerne)
  • Billetter i Foajeen Stil Arena, to personer per vakt.  Kl. 8.45-14.30 / kl. 14.00 til ferdig ryddet
  • To banesekretariat, Stil Arena 1 og Langhushallen, to speakere + to tidtakere. Felles start og slutt av alle kamper. (4 personer) Overlapp i tidsrommet kl. 14.00-14.30
  • Organisere innmarsjen og premieutdeling, to personer (sjekker ut med et lag (J04/03 om kan evt. dele ut premie)
  • Tre peroner til buldreplass hvor en er «førstehjelper»
  • Rydde vakter 1en til to personer.
  • Hallansvarlig og loppetassen vert

Rigging av hallen gjøres fredag 15. mars kl. 20 og så snart vi får tilgang til banene. 

Ned rigging lørdag, begynner i Langhushallen siden det er premieutdeling i Stil Arena. Fortsetter i SA når premieutdelingen er over.

Offisiell hjemmeside for Langhus IL håndball

Postboks 37, 1403 Langhus

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift