Komiéliste våroppvisning 10.mai

Komite Våroppvisning SIF turn,

Onsdag 10. mai 2017

Klokken 1700 i Salangshallen.

Hvis dere ikke kan møte på oppsatt vakt må dere selv skaffe stedsfortreder.. Den som er merket ansvarlig skal fordele arbeidsoppgaver.

 

Kafe åpner klokken 1700, oppmøte komite klokken 1600

1: Marte Sørensen, ansvarlig.

2: Hans-Jørgen Pedersen

3: Marlen Kristiansen

4: Linn Bendiktsen

5: Merethe Mikkelsen

6: Hermod Dørum

7: Anne-Lise Nilssen

8: Foresatte til Viktoria Johansen

Kafekomiteen skal trakte kaffe og koke tevann. Dere steiker vafler, varmer pølser og setter ut kaker og rundstykker for salg. Utsalgssted er i kafe og oppe på tribunen inne i hallen. Rydde på utsalgsstedene og kjøkkenet når det er slutt. Her er det viktig at alle komitemedlemmene er med til alt er gjort. Rest av innkjøpte varer settes tilbake på lagerrom ved kjøkkenet.

 

Ta med kake. Leveres senest klokken 1645 i kafeen.

1: Lisbeth Myrvang.

2: Camilla Reite.

3: Renate Cruickshank.

4: Jenny-Ann Markussen.

5: Birgitte Bratsberg.

6: Foresatte til Marina Skjelnes.

7: Anne Bertheussen.

8: Brita Sagerup.

 

 

Ta med rundstykker, leveres senest klokken 1645 i kafeen.

1: Kristin Pedersen.

2: Jelena Andrejeva 

3: Silje Dørum.

3: Natalie Sundstrøm

5: Beathe Chruickshank.

6: Tor-Magnus Østvik.

Rundstykkene leveres ferdig påsmurt.

 

Loddsalg, oppmøte klokken 1600.

1: Lasse Mortensen, ansvarlig.

2: Janne Skogstad.

3: Asveig Antonsen.

4: Karina Martinsen.

Dere skal ordne bord til loddsalg og legge gevinstene utover bordene der loddsalget skal være. Dere selger lodd under hele arrangementet. Gevinstene ligger på SIF-turn sitt lagerrom.

 

Riggekomite, oppmøte klokken 1600.

1: Torkel Rørstrand, ansvarlig

2: Rune Bendiktsen.

3: Ronny Kristoffersen.

4: Dagfinn Antonsen.

Dere har ansvaret for å sette ut bord og stoler i kafeen. Det er mulig det står bord og stoler i underetasjen. Se over om bordene er rene. Dere skal også hjelpe til med å få turnutstyret ut inne i hallen. Under oppvisningen er dere behjelpelig hvis utstyr skal flyttes, snakk med trenerne. Etter oppvisningen skal dere hjelpe til med å få utstyret på plass igjen. Dere deltar også i opprydningen i kafeen og setter på plass bord og stoler.

©2017 123klubb for effektiv klubbdrift leveres av KX Products