Utfordringer med fakturering av medlemskontingent 2015

Som kanskje de aller fleste har fått med seg, så har idrettslaget hatt en del utfordringer med medlemsregisteret og fakturering av kontingent for 2015. Dette beklager vi på det sterkeste og jobber selvfølgelig på spreng for å løse alle problemstillingene. Vi ber om hjelp til dette ved at dere melder fra feil og mangler hos dere.

Idrettslaget byttet leverandør av nettsider i våres. Den nye leverandøren har mange flotte muligheter vi sakte og sikkert lærer oss å bruke. En av de nye fordelene er fakturering direkte ut fra medlemsregisteret som er inkludert i databasen til nettsidene . Dette betyr at vi må ha et medlemsregister som er 100% korrekt med all nødvendig informasjon, slik at vi ikke får feil ved faktureringen. Her ligger problemet for oss. Da vi lastet opp listene var det en del feil og mangler i de. Dette har skapt mange følgefeil dessverre, hvorav en er familietilknytning.

Vi vet mange familier ikke har fått familiemedlemsskap, men er blitt fakturert som enkeltmedlemmer, eller at noen i familien ikke er med i familieabonnementet og er da blitt fakturert som enkeltmedlemmer i tillegg. Vi jobber iherdig med å løse dette, og ber instendig om hjelp. For at våre systemer skal bli helt riktige trenger vi at dere melder tilbake alle eventuelle feil og mangler. 

Vi har registrert at flere personer som ikke er medlemmer er blitt fakturert. Vi vet ikke hvordan de er havnet på våre lister og inn i våre systemer, men her også jobber vi så raskt vi kan med å rydde opp. Nok en gang er vi avhengig av en enkel tilbakemelding på feilen av dere som dette gjelder for.

Alle henvendelser kan sendes til: post.trysilgutten@gmail.com

 

Vi ber om fortsatt tolmodighet og takker for deres forståelse.

Med vennlig hilsen

Geir Graff

Daglig Leder

Idrettslaget Trysilgutten

Følg oss!

Våre sponsorer

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift